Usvojeni prijedlozi javnih poziva za udruženo oglašavanje i strateške promotivne kampanje
Usvojeni prijedlozi javnih poziva za udruženo oglašavanje i strateške promotivne kampanje
  24.07.2019  |  09:22
Vrijeme čitanja: 2 min
Na 53. sjednici Turističkog vijeća održanoj 23. srpnja donesene su odluke o raspisivanju javnog poziva za udruženo oglašavanje u 2020. godini, prijedlogu koncepta Poziva za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2020. i odluka o suradnji između Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice s organizacijom UNICEF. Vijećnicima Turističkog vijeća prezentirane su i informacije o turističkom prometu u prvom polugodištu 2019.

Prilikom svog obraćanja na 53. sjednici Turističkog vijeća ministar turizma Gari Cappelli istaknuo je kako je od samih fizičkih pokazatelja broja dolazaka, noćenja i popunjenosti objekata, mnogo važniji prihod koji ostvarujemo. „U prvom tromjesečju ove godine ostvarili smo rast prihoda od turizma od 5,4 posto, odnosno prihodovano je 25 milijuna eura više nego li u istom razdoblju lani što je dokaz kako naša politika osnaživanja cjelogodišnjeg turizma daje pozitivne rezultate“. Ministar je nadodao kako će u Ministarstvu turizma uskoro započeti s izradom nove Strategije razvoja turizma kojoj će naglasak biti na podizanju kvalitete i održivosti jer „samo kvalitetnim i odgovornim upravljanjem turizmom možemo ostati konkurentni i poticati cjelokupno gospodarstvo zemlje“.

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić istaknuo je značaj promotivnih aktivnosti. "Danas smo usvojili prijedloge vrlo važnih javnih poziva za suradnju s domaćim i inozemnim partnerima u promociji hrvatskog turizma za 2020. godinu. Naglasak je na aktivnostima udruženog destinacijskog oglašavanja, ali i na strateškim promotivnim kampanjama na emitivnim tržištima“, izjavio je Staničić, dodavši kako se raspisivanje javnih poziva očekuje početkom rujna ove godine.

Odlukom o raspisivanju javnog poziva za udruženo oglašavanje u 2020. godini utvrđeno je kako će ono obuhvaćati tri različita modela: udruženo destinacijsko oglašavanje sustava turističkih zajednica kroz koji će HTZ sa sustavom turističkih zajednica provoditi destinacijsku promociju; u drugom modelu sustav turističkih zajednica surađivat će sa subjektima - nositeljima ponude u svojoj destinaciji koji svoj zahtjev dostavljaju HTZ-u na odobrenje, dok treći model obuhvaća udruženo oglašavanje ponude nautičkog turizma koje provodi HTZ sa subjektima koji planiraju ozbiljne marketinške kampanje. Poziv će se objaviti krajem kolovoza/početkom rujna ove godine uz rok prijave od oko mjesec dana.

Poziv za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2020. godini biti će upućen svim organizatorima putovanja s inozemnih tržišta u svim oblicima organiziranih programa za Hrvatsku, a naglasak će i dalje biti na zajedničkim kampanjama u javnim medijima. Predstavništva HTZ-a, kao i prethodne godine, prikupit će sve prijave zainteresiranih partnera, dati svoj prijedlog odabira partnera i kampanji za svoje tržište. Poziv će se objaviti krajem kolovoza/početkom rujna ove godine.

Program partnerstva UNICEF-a i Republike Hrvatske za razdoblje 2017.-2021. uključuje niz ciljeva i aktivnosti na kojima UNICEF surađuje s resornim ministarstvima. S obzirom da navedeni Program partnerstva predviđa i nova partnerstva koja doprinose dobrobiti djece, UNICEF je prepoznao Ministarstvo turizma i Hrvatsku turističku zajednicu kao važne partnere u promicanju dječjih prava s naglaskom na sektor turizma. Osnovni cilj suradnje je zajedničko djelovanje usmjereno osiguranju jednakih šansi za djecu i promicanju njihovih prava u turizmu te podrška programima UNICEF-a dogovorenima s Vladom RH. U tu svrhu, na temelju potpisanog sporazuma, raditi će se na jačanju kapaciteta svih uključenih vezano uz razumijevanje i primjenu dječjih prava u turizmu, povećanju brige za djecu od strane turističkog sektora, namicanju sredstava za programe za najranjiviju djecu u Hrvatskoj te daljnjem jačanju pozitivnog imidža hrvatskog turizma.

Foto: Shutterstock

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
R&H
Turizam
Turizam HOTELI Mali hoteli za veliki odmor

Zašto su butik hoteli idealni za romantični odmor? Otkrijte u dvoje u savršenom kutku za profinjene užitke u Falkensteiner Hotelu...

R&H
Novo
Novosti KONFERENCIJE Može li hrvatski turizam 365?

Ove godine tema konferencije Može li hrvatski turizam 365 je Kreativa i nove tehnologije

R&H
Novo
Novosti EKOLOGIJA Molson Coors smanjuje količinu plastike u ambalaži

Tvrtka Molson Coors pokreće novu strategiju pakiranja, istodobno nastavljajući napredak prema svojim sveobuhvatnim ciljevima održivosti...

R&H
Turizam
Turizam PLETERNICA Slavonsko svetište inspirirano Gospinim suzama

Gospa od Suza i ove godine krajem kolovoza dovodi rijeke hodočasnika u Pleternicu. Požeško-slavonska županija i grad zažive posebnom...

R&H
Novo
Novosti VINA Iločki podrumi Graševina Velika berba 2011, vino s dodirom Jadrana

Iločki podrumi izronili svoju Graševinu Veliku berbu 2011, koja je zadnjih godinu dana dodatno dozrijevala u uvali Ike na sjevernom...

R&H
Novo
Novosti EKOLOGIJA Falkensteiner Punta Skala u korak s globalnim ekološkim trendovima

Prateći globalni pokret ekološke zaštite okoliša u Falkensteiner Punta Skala resortu u Petrčanima nedaleko od Zadra više se ne...

R&H
Novo
Novosti FESTIVALI Ocjenjivanjem uzoraka najavljen drugi međunarodni Festival frankovke u Feričancima

Tko će biti novi šampion doznat će se 28. rujna u Feričancima, malom slavonskom mjestu poznatom po nagrađivanim frankovkama vinarije...

R&H
Turizam
Turizam kamping Noć kampiranja u Europi košta između 11 i 36 eura

Kamping odmori doživljavaju novi "boom" i potpuno su u trendu. Međunarodni portal za kampiranje Camping.info vrednovao je ponude 23 000...