Promocija zdravstvenog turizma na 11 tržišta
Promocija zdravstvenog turizma na 11 tržišta
  22.07.2019  |  14:11
Vrijeme čitanja: 1 min
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je marketinšku kampanju za promociju zdravstvenog turizma na 11 ključnih emitivnih tržišta među kojima su: Njemačka, Slovenija, Austrija, Velika Britanija, Francuska, Italija, Nizozemska, Rusija, Švedska, Norveška i Danska. Kampanja će se provoditi sve do 30. rujna kroz aktivnosti online oglašavanja i digitalnog ambijentalnog oglašavanja

„Osim na stranim tržištima, aktivnosti u sklopu ove kampanje provodit ćemo i prema turistima koji se već nalaze u Hrvatskoj, a prilikom provođenja kampanje koristit ćemo postavke geolokacije. Na taj način naše poruke upućujemo na točno određena područja i na odabrane ciljne skupine naših gostiju“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako istraživanja pokazuju da usluge zdravstvenog turizma u Hrvatskoj do sada najviše koriste gosti iz Austrije, Slovenije, Italije i Njemačke. 

Ponuda zdravstvenog turizma sagledava se kroz tri segmenta, odnosno kroz ponudu wellness, lječilišnog i medicinskog turizma. Procjene govore da je riječ o proizvodu za kojima potražnja na godišnjoj razini raste po stopi od 15 do 20 posto te da su korisnici ovih usluga dobri potrošači veće kupovne moći, što potvrđuju i podaci istraživanja TOMAS zdravstveni turizam 2018., kojim je ustanovljeno kako višednevni posjetitelji Hrvatske u wellness segmentu dnevno u prosjeku troše 149 eura, dok u medicinskom potrošnja doseže čak 292 eura na dan. Aktualna kampanja zdravstvenog turizma usmjerena je na tržišta identificirana i prepoznata kao perspektivna s pozicije kompatibilnosti obilježja potražnje i hrvatske ponude u segmentu zdravstvenog turizma. 

Foto: Shutterstock

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
R&H
Turizam
Turizam HOTELI Mali hoteli za veliki odmor

Zašto su butik hoteli idealni za romantični odmor? Otkrijte u dvoje u savršenom kutku za profinjene užitke u Falkensteiner Hotelu...

R&H
Novo
Novosti KONFERENCIJE Može li hrvatski turizam 365?

Ove godine tema konferencije Može li hrvatski turizam 365 je Kreativa i nove tehnologije

R&H
Novo
Novosti EKOLOGIJA Molson Coors smanjuje količinu plastike u ambalaži

Tvrtka Molson Coors pokreće novu strategiju pakiranja, istodobno nastavljajući napredak prema svojim sveobuhvatnim ciljevima održivosti...

R&H
Turizam
Turizam PLETERNICA Slavonsko svetište inspirirano Gospinim suzama

Gospa od Suza i ove godine krajem kolovoza dovodi rijeke hodočasnika u Pleternicu. Požeško-slavonska županija i grad zažive posebnom...

R&H
Novo
Novosti VINA Iločki podrumi Graševina Velika berba 2011, vino s dodirom Jadrana

Iločki podrumi izronili svoju Graševinu Veliku berbu 2011, koja je zadnjih godinu dana dodatno dozrijevala u uvali Ike na sjevernom...

R&H
Novo
Novosti EKOLOGIJA Falkensteiner Punta Skala u korak s globalnim ekološkim trendovima

Prateći globalni pokret ekološke zaštite okoliša u Falkensteiner Punta Skala resortu u Petrčanima nedaleko od Zadra više se ne...

R&H
Novo
Novosti FESTIVALI Ocjenjivanjem uzoraka najavljen drugi međunarodni Festival frankovke u Feričancima

Tko će biti novi šampion doznat će se 28. rujna u Feričancima, malom slavonskom mjestu poznatom po nagrađivanim frankovkama vinarije...

R&H
Turizam
Turizam kamping Noć kampiranja u Europi košta između 11 i 36 eura

Kamping odmori doživljavaju novi "boom" i potpuno su u trendu. Međunarodni portal za kampiranje Camping.info vrednovao je ponude 23 000...