Veliki interes Australaca za Hrvatsku
Veliki interes Australaca za Hrvatsku
  08.07.2019  |  17:07
Vrijeme čitanja: 2 min
Nakon iznimno uspješnog predstavljanja u Melbourneu, Hrvatska turistička zajednica po prvi puta u povijesti prezentirala je Hrvatsku i hrvatsku turističku ponudu u Sydneyju pred vodećim australskim turoperatorima i pred 82 australska turistička agenta.

I ova je radionica, kao prethodna održana u Melbourneu, organizirana u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom pod sloganom „Experience Croatia, Feel Slovenia“.  

"Moram priznati da je interes za Hrvatskom i hrvatskom turističkom ponudom u Australiji premašio sva naša očekivanja. Održali smo predstavljanje pred vodećim australskim turoperatorima koji u svojim programima već nude Hrvatsku, ali ono što posebno veseli i pred brojnim turističkim agentima koji zbog velikog interesa Australaca za putovanjem u našu zemlju priželjkuju suradnju s hrvatskim turističkim subjektima“, komentirao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako je u ovoj godini Hrvatskoj turističkoj zajednici fokus pojačana promocija Hrvatske na dalekim tržištima poput Kine, SAD-a, Kanade, Singapura, Južne Koreje i posebno Australije. 

Prezentaciji u Sydneyju prisustvovali su, između ostalog, turoperatori Experience Croatia & More, kompanija s više od 40 godina iskustva u turističkoj industriji koja je prva uvela prodaju Hrvatske kao turističke destinacije na australskom tržištu; Greece and Mediterranean Travel Centre, australska agencija specijalizirana za prodaju Grčke, Egipta, Italije, Španjolske, Malte i Hrvatske; Excite Holidays, vodeća australska, ali i globalna on-line putnička platforma koja pruža usluge putovanja, smještaja, prijevoza te Sun Island Tours turoperator specijaliziran za prodaju Hrvatske, Cipra, Egipta, Grčke, Izraela, Italije, Jordana, Malte, Portugala, Slovenije, Španjolske i Turske. 

„Interes Australaca za putovanjem u Hrvatsku iz godine u godinu raste, oni su putnici koji ne miruju, vole adrenalin, sport, dobru zabavu i odličnu hranu, a vaša zemlja time obiluje. Hrvatsku Australci žele vidjeti i istražiti“, rekao je Paul Polyviou, izvršni direktor Sun Island Toursa pohvalivši se kako su ove godine izdali posebnu brošuru posvećeno isključivo kružnim putovanjima hrvatskom obalom.

„Tržište Australije izuzetno je bitno za naš grad jer australski gosti ostaju duže u destinaciji, a za njih Zagreb ima odličnu ponudu za novac te im je ishodišna ili završna točka dužeg putovanja po Hrvatskoj i susjednim zemljama. Od 2015. godine bilježimo konstantni porast gostiju iz Australije. Tada smo zabilježili 16.896 dolazaka i 33.716 noćenja, dok smo 2018. godine zabilježili 30.636 dolazaka i 64.288 noćenja, što predstavlja porast od čak 81 posto u dolascima i 91 posto u noćenjima“, izjavila je direktorica TZ Zagreba Martina Bienenfeld, dok je Luka Olivari, predstavnik Rijeke - Europske prijestolnice kulture 2020. istaknuo kako je Rijeka izvrsno prihvaćena od strane australskih putničkih agenata. „Australski turistički djelatnici su posebno zainteresirani za umjetnost, obrazovanje i pop-kulturu u čemu Rijeka već godinama prednjači. Rijeka je do sada bila manje poznata destinacija putnicima iz Australije i ove radionice pridonijele su povećanju turističke atraktivnosti cijele regije i jačanju identiteta grada koji teče“, zaključio je Olivari.

Kako bi u potpunosti zaokružila promociju hrvatske turističke ponude u Australiji, hrvatska turistička delegacija održala je predstavljanje pred dvadesetak vodećih australskih turističkih i lifestyle medija poput Travmedia, Get lost magazinea, Marie Claire, Gourmet Traveller, Travel Weekly Australia, SBS, Harper's Bazaar, Travel Tolk, KarryOn, Escape, Luxury Travel Magazine, MiNDFOOD, The Australian Women's Weekly, itd.

Na prezentaciji i radionicama sudjelovalo je 11 hrvatskih turističkih subjekata i to TZ Dubrovačko-neretvanske županije, Rijeka - Europska prijestolnica kulture 2020, Croatia Airlines, TZ Grada Zagreba, TZ Dubrovnika, Katarina Line Cruises &Tours, Atlas Plus, Navigare Yachting, Bagatin Clinic, Aronda Adriana Travel i Olivari, dok su slovensku turističku ponudu predstavljala četiri slovenska partnera i to KNM Travel, Lubljana tourism&Ljubljana Castle, Palma travel DMC i Happy tours. Na predstavljanju hrvatske turističke ponude u Sydneyju sudjelovao je i generalni konzul Ivica Glasnović.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
R&H
Turizam
Turizam HOTELI Mali hoteli za veliki odmor

Zašto su butik hoteli idealni za romantični odmor? Otkrijte u dvoje u savršenom kutku za profinjene užitke u Falkensteiner Hotelu...

R&H
Novo
Novosti KONFERENCIJE Može li hrvatski turizam 365?

Ove godine tema konferencije Može li hrvatski turizam 365 je Kreativa i nove tehnologije

R&H
Novo
Novosti EKOLOGIJA Molson Coors smanjuje količinu plastike u ambalaži

Tvrtka Molson Coors pokreće novu strategiju pakiranja, istodobno nastavljajući napredak prema svojim sveobuhvatnim ciljevima održivosti...

R&H
Turizam
Turizam PLETERNICA Slavonsko svetište inspirirano Gospinim suzama

Gospa od Suza i ove godine krajem kolovoza dovodi rijeke hodočasnika u Pleternicu. Požeško-slavonska županija i grad zažive posebnom...

R&H
Novo
Novosti VINA Iločki podrumi Graševina Velika berba 2011, vino s dodirom Jadrana

Iločki podrumi izronili svoju Graševinu Veliku berbu 2011, koja je zadnjih godinu dana dodatno dozrijevala u uvali Ike na sjevernom...

R&H
Novo
Novosti EKOLOGIJA Falkensteiner Punta Skala u korak s globalnim ekološkim trendovima

Prateći globalni pokret ekološke zaštite okoliša u Falkensteiner Punta Skala resortu u Petrčanima nedaleko od Zadra više se ne...

R&H
Novo
Novosti FESTIVALI Ocjenjivanjem uzoraka najavljen drugi međunarodni Festival frankovke u Feričancima

Tko će biti novi šampion doznat će se 28. rujna u Feričancima, malom slavonskom mjestu poznatom po nagrađivanim frankovkama vinarije...

R&H
Turizam
Turizam kamping Noć kampiranja u Europi košta između 11 i 36 eura

Kamping odmori doživljavaju novi "boom" i potpuno su u trendu. Međunarodni portal za kampiranje Camping.info vrednovao je ponude 23 000...