Veliki interes Australaca za Hrvatsku
Veliki interes Australaca za Hrvatsku
  08.07.2019  |  17:07
Vrijeme čitanja: 2 min
Nakon iznimno uspješnog predstavljanja u Melbourneu, Hrvatska turistička zajednica po prvi puta u povijesti prezentirala je Hrvatsku i hrvatsku turističku ponudu u Sydneyju pred vodećim australskim turoperatorima i pred 82 australska turistička agenta.

I ova je radionica, kao prethodna održana u Melbourneu, organizirana u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom pod sloganom „Experience Croatia, Feel Slovenia“.  

"Moram priznati da je interes za Hrvatskom i hrvatskom turističkom ponudom u Australiji premašio sva naša očekivanja. Održali smo predstavljanje pred vodećim australskim turoperatorima koji u svojim programima već nude Hrvatsku, ali ono što posebno veseli i pred brojnim turističkim agentima koji zbog velikog interesa Australaca za putovanjem u našu zemlju priželjkuju suradnju s hrvatskim turističkim subjektima“, komentirao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako je u ovoj godini Hrvatskoj turističkoj zajednici fokus pojačana promocija Hrvatske na dalekim tržištima poput Kine, SAD-a, Kanade, Singapura, Južne Koreje i posebno Australije. 

Prezentaciji u Sydneyju prisustvovali su, između ostalog, turoperatori Experience Croatia & More, kompanija s više od 40 godina iskustva u turističkoj industriji koja je prva uvela prodaju Hrvatske kao turističke destinacije na australskom tržištu; Greece and Mediterranean Travel Centre, australska agencija specijalizirana za prodaju Grčke, Egipta, Italije, Španjolske, Malte i Hrvatske; Excite Holidays, vodeća australska, ali i globalna on-line putnička platforma koja pruža usluge putovanja, smještaja, prijevoza te Sun Island Tours turoperator specijaliziran za prodaju Hrvatske, Cipra, Egipta, Grčke, Izraela, Italije, Jordana, Malte, Portugala, Slovenije, Španjolske i Turske. 

„Interes Australaca za putovanjem u Hrvatsku iz godine u godinu raste, oni su putnici koji ne miruju, vole adrenalin, sport, dobru zabavu i odličnu hranu, a vaša zemlja time obiluje. Hrvatsku Australci žele vidjeti i istražiti“, rekao je Paul Polyviou, izvršni direktor Sun Island Toursa pohvalivši se kako su ove godine izdali posebnu brošuru posvećeno isključivo kružnim putovanjima hrvatskom obalom.

„Tržište Australije izuzetno je bitno za naš grad jer australski gosti ostaju duže u destinaciji, a za njih Zagreb ima odličnu ponudu za novac te im je ishodišna ili završna točka dužeg putovanja po Hrvatskoj i susjednim zemljama. Od 2015. godine bilježimo konstantni porast gostiju iz Australije. Tada smo zabilježili 16.896 dolazaka i 33.716 noćenja, dok smo 2018. godine zabilježili 30.636 dolazaka i 64.288 noćenja, što predstavlja porast od čak 81 posto u dolascima i 91 posto u noćenjima“, izjavila je direktorica TZ Zagreba Martina Bienenfeld, dok je Luka Olivari, predstavnik Rijeke - Europske prijestolnice kulture 2020. istaknuo kako je Rijeka izvrsno prihvaćena od strane australskih putničkih agenata. „Australski turistički djelatnici su posebno zainteresirani za umjetnost, obrazovanje i pop-kulturu u čemu Rijeka već godinama prednjači. Rijeka je do sada bila manje poznata destinacija putnicima iz Australije i ove radionice pridonijele su povećanju turističke atraktivnosti cijele regije i jačanju identiteta grada koji teče“, zaključio je Olivari.

Kako bi u potpunosti zaokružila promociju hrvatske turističke ponude u Australiji, hrvatska turistička delegacija održala je predstavljanje pred dvadesetak vodećih australskih turističkih i lifestyle medija poput Travmedia, Get lost magazinea, Marie Claire, Gourmet Traveller, Travel Weekly Australia, SBS, Harper's Bazaar, Travel Tolk, KarryOn, Escape, Luxury Travel Magazine, MiNDFOOD, The Australian Women's Weekly, itd.

Na prezentaciji i radionicama sudjelovalo je 11 hrvatskih turističkih subjekata i to TZ Dubrovačko-neretvanske županije, Rijeka - Europska prijestolnica kulture 2020, Croatia Airlines, TZ Grada Zagreba, TZ Dubrovnika, Katarina Line Cruises &Tours, Atlas Plus, Navigare Yachting, Bagatin Clinic, Aronda Adriana Travel i Olivari, dok su slovensku turističku ponudu predstavljala četiri slovenska partnera i to KNM Travel, Lubljana tourism&Ljubljana Castle, Palma travel DMC i Happy tours. Na predstavljanju hrvatske turističke ponude u Sydneyju sudjelovao je i generalni konzul Ivica Glasnović.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
R&H
Novo
Novosti PELJEŠAC Otvara se Prvi hrvatski muzej vinogradarstva i vinarstva

U Putnikovićima će se na tradicionalnoj fešti Svete Ane nazdraviti otvorenju nove pelješke atrakcije posvećene vinogradu, vinu i...

R&H
Novo
Novosti VINA 1. Summer Riesling Tasting na Plešivici i u Međimurju

Pobjednik dvodnevnog kušanja je BODREN, RR Ledeno vino 2014

R&H
Novo
Novosti VINA Vinarija Štampar autohtonom sortom Pušipel promiče terroir Međimurja i sjeverne Hrvatske

Da je Pušipel dragocjena sorta za Međimurje i sjevernu Hrvatsku, potvrđuje ovogodišnji rekordan broj nagrada sa svjetskih ocjenjivanja...

R&H
Novo
Novosti ZAGREB Slopey Tkalča

Slopey Tkalča, projekt je Turističke zajednice grada Zagreba i tvrtke Travabled, u svrhu zamjene 12 dotrajalih kosina koje premošćuju...

R&H
Novo
Novosti Prva europska kulturna ruta s polazištem iz Hrvatske nosit će ime Nikole Tesle

Od 13 europskih kulturnih ruta koliko ih prolazi Hrvatskom niti jedna nema polazište u našoj zemlji. To bi se uskoro moglo promijeniti...

R&H
Novo
Novosti ISTRIA GOURMET FESTIVAL Istria Gourmet Festival u slavljeničkom ruhu

Spektakularan gourmet doživljaj u znaku 30. izdanja turnira

R&H
Novo
Novosti HUT - Turistički impuls Tržišni izgledi još uvijek u znaku izazova

Konačni ishod turističke sezone koja je u tijeku ni u ovom trenutku ne može se predvidjeti sa sigurnošću. Novi Turistički impuls...

R&H
Novo
Novosti Enogastro Dani otvorenih butelja: Zlatni vinari Zagrebačke županije

Zlatom nagrađena vina bit će u ponudi Kesten terase, Ljetnog kina Gradec po pristupačnim cijenama na boce i čaše i dobro ohlađena do...