Kreiranje motiva dolaska ključno je u turizmu
Kreiranje motiva dolaska ključno je u turizmu
  14.03.2019  |  09:59
Vrijeme čitanja: 2 min
Gosti žele emociju, iskustvo i sjećanje, a ključni turistički proizvodi koji se danas traže vezani su uz kulturu, gastronomiju i aktivni odmor – poručeno je s okruglog stola „Turizam posebnih interesa“ kojim je završeno drugo izdanje međunarodne konferencije i poslovne radionice SPLITB2B

Rimskom večerom u hotelu Salona Palace u Solinu, više od četrdeset predstavnika turoperatora i agencija iz deset zemalja završilo je obilazak dalmatinskih destinacija. Dio je to programa međunarodne konferencije i workshopa SPLITB2B koji se drugu godinu organizira u Splitu i Solinu.

Šibenska tvrđava Barone, heritage hotel Maškovića han u Vrani, Morske orgulje i Pozdrav suncu, Muzej stakla, Pet bunara i Sveti Donat u Zadru, stara Salona, Dioklecijanova palača, Riva i Varoš u Splitu – dva su dana premalo da se pokažu sve ljepote Dalmacije, ali dovoljni da se stekne dojam o bogatstvu turističke ponude, zaključak je sudionika konferencije.

„Gosti koji dolaze u našu destinaciju žele emociju, iskustvo, sjećanje. Agencije koje se bave destinacijskim menadžmentom itekako su toga svjesne, stoga smo odredili ciljnu skupinu, kreirali pakete, promovirali ih na konferencijama, B2B susretima i sajmovima i umjesto da s njima odemo u svijet, svijet smo odlučili dovesti nama“, istaknuo je Jurica Glavina, predsjednik Udruge destinacijskih menadžment kompanija Dalmacije (UDMKD), organizatora drugog SPLITB2B-a.

Na okruglom stolu „Turizam posebnih interesa“, kojim je završila konferencija, Glavina je istaknuo kako su resursi, znanje i edukacija, ključni za razvoj destinacijskog menadžmenta.

„U ovih 15 godina od kada razvijamo programe destinacijskog menadžmenta, specijaliziralo se niz manjih agencija koje biraju određena područja, pronalaze i otvaraju nove niše i rade svoj posao s puno strasti i ljubavi. To je jedini način da razvijamo turizam posebnih interesa. Da smo na dobrom putu potvrđuje sve veći broj predstavnika agencija iz čitavog svijeta koji dolaze na našu konferenciju i poslovnu radionicu“, kazao je Glavina.

Splitsko-dalmatinska županija s otocima, nautičkim turizmom, povijesnim gradovima i zaleđem itekako je zanimljiva turoperatorima i agencijama koji se bave turizmom posebnih interesa, potvrdio je Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije. Zadovoljan sjajnim turističkim rezultatima koji se u ovoj županiji nižu posljednjih godina, istaknuo je kako je iznimno važno kontinuirano ulagati u suvremene marketinške kanale, predstavljati se na specijaliziranim kongresima i sajmovima i tražiti nove agencije partnere.

„Kreiranje i diversifikacija proizvoda ključni su za pred i posezonu i povećanje turističkih prihoda. Stoga Hrvatska turistička zajednica kontinuirano potiče razvoj agencija destinacijskog menadžmenta i turizam posebnih interesa. Za potporu DMC kompanija ove godine planiramo izdvojiti dva milijuna kuna“, istaknula je Slavija Jačan Obratov, direktorica sektora za upravljanje destinacijom i podršku razvoju ponude Hrvatske turističke zajednice.

Boris Žgomba, predsjednik Europske asocijacije turističkih agencija i turoperatora istaknuo je gastro i filmske rute te atraktivne festivale, kao ključne proizvode. Kazao je kako gostima moramo dati razlog da dođu u destinaciju, odnosno moramo im kreirati motive dolaska, a oni se od destinacije do destinacije razlikuju. To je put kako ostvariti bolje rezultate i produljiti sezonu.

Suorganizator međunarodne konferencije i poslovne radionice SPLITB2B je Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije, glavni pokrovitelj Hrvatska turistička zajednica, pokrovitelji Hrvatska gospodarska komora i Turistička zajednica Grada Splita, a partneri su hotel Salona Palace i Croatia Airlines.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
R&H
Manifestacije
Manifestacije ZAGREB Najavljen 7. Pink Day Festival

Najružičastiji vinski festival stiže 30. ožujka u Mimaru

R&H
Manifestacije
Manifestacije ZAGREB Festival svjetla Zagreb 2019.

Od 20. do 24. ožujka, u Zagrebu će se po treći put održati Festival svjetla koji će u povijesnoj jezgri ujediniti najmodernija...

R&H
Turizam
Turizam prekogranična suradnja Nova destinacija Srednjeg Dunava

Najbolja vina, sjajne delicije, vrhunska glazba, urbani festivali, aktivan odmor – to je tek dio bogate turističke ponude predstavljene...

R&H
Enogastro
Enogastro VINARIJA ASTORIA Mjehurići za svaku priliku

Oslanjajući se na stručnost i vještine te iskustvo svog visokoprofesionalnog osoblja, Astoria vina i prosecca danas se prodaju u više...

R&H
Oprema
Oprema Kärcher Čišćenje i njega tekstilnih površina počinje ispred ulaza

Ogledalo svakog hotela je uredan i čist eksterijer, a za savršenu sliku hotelskog objekta, tvrtka Kärcher nudi cjelovitu paletu...

R&H
Oprema
Oprema MIELE PROFESSIONAL Uvijek blistavo posuđe

Za postizanje besprijekorno blistavih čaša i pribora za jelo, perilice posuđa Miele Professional imaju poseban sustav za djelomičnu i...

R&H
Enogastro
Enogastro VINARIJA KUTJEVO Najraniji plasman Vrhunske graševine berbe 2018.

Kutjevo bilježi iznimno uspješne poslovne rezultate u 2018. godini s prodanih pet milijuna litara vina, a mlada Vrhunska graševina mogla...

R&H
Turizam
Turizam strategija razvoja Predstavljena Strategija razvoja turizma Imotske krajine

U Imotskom je 12. ožujka predstavljena Strategija razvoja turizma Imotske krajine do 2025. godine čija bi implementacija trebala...