Predstavljena Strategija razvoja turizma Imotske krajine
Predstavljena Strategija razvoja turizma Imotske krajine
  12.03.2019  |  16:19
Vrijeme čitanja: 2 min
U Imotskom je 12. ožujka predstavljena Strategija razvoja turizma Imotske krajine do 2025. godine čija bi implementacija trebala osigurati bitne pretpostavke za kvalitetniji turistički iskorak i otvaranje cijelog prostora Imotske krajine sve brojnijim segmentima turističke potražnje.

Na predstavljanju strategije sudjelovali su ministar turizma Gari Cappelli, direktor HTZ-a Kristjan Staničić, župan Splitsko-dalmatinske županije Blaženko Boban te gradonačelnik Imotskog i predsjednik TZ Imota Ivan Budalić. Strategiju je izradio Institut za turizam za Turističku zajednicu područja Imota uz potporu Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice te su ovom prilikom ključne smjernice i ciljeve predstavili ravnatelj Instituta za turizam dr. sc. Damir Krešić i voditelj projekta dr. sc. Ivo Kunst.

„Tijekom prijašnjih godina Imotska krajina je napravila velike iskorake u razvoju turističkih proizvoda i unapređenju ponude. Kako bi se čitavo ovo područje u potpunosti tržišno valoriziralo, ojačalo snagu brenda te svoju prepoznatljivost, već su ostvareni prvi koraci kroz udruživanje svih općina i grada Imotskog u Turističku zajednicu područja Imota. Ova Strategija predstavlja novo poglavlje za čitavu Imotsku krajinu te daje jasne smjernice kako svo bogatstvo prirodne i kulturne baštine u potpunosti valorizirati te uz stvaranje novih ponuda  potaknuti ne samo turistički razvoj već i cjelokupni gospodarski razvoj ovog područja. Održivost, odgovornost i ljudski kapital ključni su za naš turizam, jednako kao i sustavno dugoročno upravljanje sukladno destinacijskom menadžmentu kojeg omogućujemo novim zakonskim okvirom“, istaknuo je ministar Cappelli prilikom predstavljanja Strategije.

"Veseli me što danas, godinu dana nakon osnivanja turističke zajednice Imota, predstavljamo i Strategiju razvoja turizma za ovo područje čime su stvoreni svi preduvjeti za potpunu provedbu marketinških i drugih aktivnosti koje će za cilj imati još snažnije tržišno pozicioniranje Imotske krajine. Naime, ovo je pravi primjer destinacijskog menadžmenta koji je i drugim kolegama iz sustava poslužio kao primjer i dodatna potvrda važnosti ujedinjavanja i zajedničkog djelovanja. Ovakav model suradnje osigurava još bolje promotivne efekte, veću vidljivost te sustavniji razvoj turističke infrastrukture vodeći računa o održivom razvoju“, poručio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Župan Splitsko-dalmatinske županije Blaženko Boban istaknuo je kako je Imotska krajina perjanica udruživanja turističkih zajednica te kako se nada da će svi dionici aktivno raditi na realizaciji smjernica i mjera naglašenih kao ključnih za daljnji razvoj i jačanje prepoznatljivosti Imotske krajine kao destinacije, a što će doprinijeti i cjelokupnom gospodarskom te demografskom razvoju ovog područja.

Navedena strategija služit će kao osnovni regulatorni okvir za koordinaciju i upravljanje aktivnostima različitih gospodarskih subjekata, institucija javnog sektora i svih drugih dionika neposredno ili posredno uključenih u razvoj i podizanje kvalitete cjelovitog turističkog proizvoda ovog područja do 2025. godine. U tom smislu, a vodeći računa ne samo o potrebi pojačane komercijalizacije raspoložive prirodne baštine, uz osiguranje njene dugoročno održive uporabe, već i trajnog očuvanja materijalne i nematerijalne kulturne baštine, optimalnog korištenja raspoloživog razvojnog prostora kao i jačanja potencijala ovog područja za razvoj održivog i zelenog turizma, najvažniji cilj ovog dokumenta svakako je kontinuirano povećavanje razine blagostanja i kvalitete života svih žitelja Imotske krajine.

Ključni ciljevi tako će uključivati uspostavu zajedničke vizije, ciljeva i koncepcije turističkog razvoja; kreiranje dobro osmišljenog, tržišno prepoznatljivog, diversificiranog, ali i međusobno komplementarnog sustava turističkih doživljaja; prepoznavanje određenog broja prioritetnih razvojno-investicijskih i/ili poslovno-upravljačkih projekata u ingerenciji kako privatnog, tako i javnog sektora, odnosno kroz tržišno (re)pozicioniranje cijelog projektnog područja na turističkom tržištu u funkciji jačanja njegove tržišne prepoznatljivosti i poželjnosti.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
R&H
Manifestacije
Manifestacije ZAGREB Najavljen 7. Pink Day Festival

Najružičastiji vinski festival stiže 30. ožujka u Mimaru

R&H
Manifestacije
Manifestacije ZAGREB Festival svjetla Zagreb 2019.

Od 20. do 24. ožujka, u Zagrebu će se po treći put održati Festival svjetla koji će u povijesnoj jezgri ujediniti najmodernija...

R&H
Turizam
Turizam prekogranična suradnja Nova destinacija Srednjeg Dunava

Najbolja vina, sjajne delicije, vrhunska glazba, urbani festivali, aktivan odmor – to je tek dio bogate turističke ponude predstavljene...

R&H
Turizam
Turizam destinacijski menadžment Kreiranje motiva dolaska ključno je u turizmu

Gosti žele emociju, iskustvo i sjećanje, a ključni turistički proizvodi koji se danas traže vezani su uz kulturu, gastronomiju i...

R&H
Enogastro
Enogastro VINARIJA ASTORIA Mjehurići za svaku priliku

Oslanjajući se na stručnost i vještine te iskustvo svog visokoprofesionalnog osoblja, Astoria vina i prosecca danas se prodaju u više...

R&H
Oprema
Oprema Kärcher Čišćenje i njega tekstilnih površina počinje ispred ulaza

Ogledalo svakog hotela je uredan i čist eksterijer, a za savršenu sliku hotelskog objekta, tvrtka Kärcher nudi cjelovitu paletu...

R&H
Oprema
Oprema MIELE PROFESSIONAL Uvijek blistavo posuđe

Za postizanje besprijekorno blistavih čaša i pribora za jelo, perilice posuđa Miele Professional imaju poseban sustav za djelomičnu i...

R&H
Enogastro
Enogastro VINARIJA KUTJEVO Najraniji plasman Vrhunske graševine berbe 2018.

Kutjevo bilježi iznimno uspješne poslovne rezultate u 2018. godini s prodanih pet milijuna litara vina, a mlada Vrhunska graševina mogla...