Potpisan Sporazum o suradnji na kreiranju, razvoju i promociji turističkog brenda regije „Gorski kotar“
Potpisan Sporazum o suradnji na kreiranju, razvoju i promociji turističkog brenda regije „Gorski kotar“
  12.03.2019  |  14:28
Vrijeme čitanja: 2 min
U Ravnoj Gori je 12. ožujka potpisan Sporazum o suradnji na kreiranju, razvoju i promociji turističkog brenda regije „Gorski kotar“.

Sporazum su potpisali ministar turizma Gari Cappelli, direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, direktorica TZ Primorsko-goranske županije Irena Peršić Živadinov te predstavnici općina odnosno gradova i turističkih zajednica Brod Moravice, Čabar, Delnice, Fužine, Lokve, Mrkopalj, Ravna Gora, Skrad i Vrbovsko. Potpisivanju Sporazuma nazočio je i župan Primorsko-goranske županije Zlatko Komadina.Cilj sporazuma je uspostava zajedničke suradnje vezane uz kreiranje, razvoj i promociju turističkog brenda koja obuhvaća aktivnosti izrade strateških dokumenata namijenjenih razvoju i promociji turizma regije Gorski kotar u razdoblju od 2019. do 2025. godine, a na temelju kojih će se objediniti i usuglasiti razvojne i marketinške aktivnosti lokalnih turističkih zajednica i jedinica lokalne samouprave.

Prilikom potpisivanja sporazuma ministar Cappelli je istaknuo važnost sporazuma za razvoj čitavog Gorskog kotara: „Kao i kroz naše zakonodavne izmjene, naša želja je poticati udruživanje destinacija koje zajedničkim djelovanjem imaju mogućnost puno kvalitetnije se brendirati, pozicionirati na tržištu i razvijati projekte koji će potaknuti cjelokupni gospodarski razvoj." Također je naglasio da je kroz Zakon o brdsko-planinskim područjima osigurano gotovo 117 milijuna kuna za različite projekte u iduće tri godine, uvedena je oznaka „Hrvatski gorski proizvod“ te se provode  brojne druge mjere za demografsku obnovu, gospodarski rast i održivi razvitak. "Uz ovaj sporazum koji predstavlja početak nove turističke priče, vjerujem kako čitav Gorski kotar može iskoristiti svoje potencijale te postati ne samo prepoznatljiva turistička destinacija već i primjer uspješnog društvenog razvoja i gospodarske preobrazbe“, zaključio je ministar.

„Udruživanje i povezivanje devet jedinica lokalne samouprave za Gorski kotar znači novu dimenziju u razvoju promociji i tržišnom pozicioniranju ovog područja kao poželjne i atraktivne turističke destinacije. Hrvatska je u svijetu itekako dobro prepoznata kao ljetna odmorišna destinacija no zadatak svih nas je da svijetu pokažemo da naša zemlja nudi puno više od toga. Upravo s tim ciljem podržavamo svaki oblik destinacijske suradnje pa tako i ovaj u sklopu kojega će Hrvatska turistička zajednica biti koordinator u procesu definiranja strateških dokumenata namijenjenim razvoju i promociji turizma Gorskog kotara“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, naglasivši kako se ovaj projekt uklapa u strateški cilj razvoja kontinentalne turističke ponude.

Kao stratešku orijentaciju Primorsko-goranske županije Zlatko Komadina istaknuo je posebnu brigu i strateško ulaganje u Gorski kotar, na svim razinama i u svim segmentima, od odgoja i obrazovanja preko izgradnje sportske infrastrukture, zdravstva i poduzetništva do turističke valorizacije bogate prirodne i kulturne raznolikosti Gorskog kotara. "U tom smislu, nedavno je upravo ovdje u Ravnoj Gori, pokrenut županijski projekt Centra za velike zvijeri vrijedan oko 8 milijuna kuna. Realizacija projekta omogućit će stvaranje „zelenih“ radnih mjesta te doprinijeti kvalitetnijoj i održivoj turističkoj valorizaciji i promociji našeg Gorskog kotara jer ovo područje mora svoje prirodne potencijale pretvoriti u konkurentske prednosti.“, izjavio je župan Komadina. 

„Turistička zajednica Kvarnera u suradnji s Primorsko-goranskom županijom je 2016. godine izradila, usvojila i krenula s primjenom Strateškog plana razvoja turizma Kvarnera za razdoblje do 2020. godine. Jedan od ciljeva ovog strateškog dokumenta je i prepoznavanje i stavljanje u funkciju turizma velikog atrakcijskog potencijala Gorskog kotara. Turistička zajednica Kvarnera još od 2011. godine kroz projekt Koordinacije turističkih zajednica s područja Gorskog kotara radi na udruživanju turističke ponude i zajedničke promocije, koja je do sada iznjedrila niz zajedničkih aktivnosti za predstavljanje Gorskog kotara. Stoga ovaj Sporazum o suradnji na kreiranju, razvoju i promociji turističkog branda regije „Gorski kotar“ vidimo kao svojevrsnu nadogradnju postojeće Strategije kojom će se tijekom dužeg vremenskog razdoblja nastaviti sa zajedničkim radom na brendiranju Gorskog kotara.“, izjavila je direktorica Turističke zajednice Primorsko-goranske županije Irena Peršić Živadinov.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
R&H
Manifestacije
Manifestacije ZAGREB Najavljen 7. Pink Day Festival

Najružičastiji vinski festival stiže 30. ožujka u Mimaru

R&H
Manifestacije
Manifestacije ZAGREB Festival svjetla Zagreb 2019.

Od 20. do 24. ožujka, u Zagrebu će se po treći put održati Festival svjetla koji će u povijesnoj jezgri ujediniti najmodernija...

R&H
Turizam
Turizam prekogranična suradnja Nova destinacija Srednjeg Dunava

Najbolja vina, sjajne delicije, vrhunska glazba, urbani festivali, aktivan odmor – to je tek dio bogate turističke ponude predstavljene...

R&H
Turizam
Turizam destinacijski menadžment Kreiranje motiva dolaska ključno je u turizmu

Gosti žele emociju, iskustvo i sjećanje, a ključni turistički proizvodi koji se danas traže vezani su uz kulturu, gastronomiju i...

R&H
Enogastro
Enogastro VINARIJA ASTORIA Mjehurići za svaku priliku

Oslanjajući se na stručnost i vještine te iskustvo svog visokoprofesionalnog osoblja, Astoria vina i prosecca danas se prodaju u više...

R&H
Oprema
Oprema Kärcher Čišćenje i njega tekstilnih površina počinje ispred ulaza

Ogledalo svakog hotela je uredan i čist eksterijer, a za savršenu sliku hotelskog objekta, tvrtka Kärcher nudi cjelovitu paletu...

R&H
Oprema
Oprema MIELE PROFESSIONAL Uvijek blistavo posuđe

Za postizanje besprijekorno blistavih čaša i pribora za jelo, perilice posuđa Miele Professional imaju poseban sustav za djelomičnu i...

R&H
Enogastro
Enogastro VINARIJA KUTJEVO Najraniji plasman Vrhunske graševine berbe 2018.

Kutjevo bilježi iznimno uspješne poslovne rezultate u 2018. godini s prodanih pet milijuna litara vina, a mlada Vrhunska graševina mogla...