Kvarner na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB u Berlinu
Kvarner na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB u Berlinu
  08.03.2019  |  16:16
Vrijeme čitanja: 2 min
Turistička zajednica Kvarnera i ove godine samostalno se predstavlja na vodećem međunarodnom stručnom sajmu ITB u Berlinu

Sajam ITB, već tradicionalno, donosi sve pojedinosti o nadolazećoj turističkoj sezoni kao i o trendovima koji nam dolaze u bliskoj budućnosti. Zato je, prvenstveno u poslovnom smislu, nastup na ovom sajmu jedan od najvažnijih koraka u finaliziranju priprema za ovu sezonu, ali i početak priprema za sljedeću turističku godinu.

Ovo je već peta godina u nizu da se Turistička zajednica Kvarnera zajedno sa suizlagačima s područja Kvarnera predstavlja u Berlinu. Tako se ove godine na prepoznatljivom štandu Kvarnera predstavljaju i TZG Raba, TZO Lopar, TZG Crikvenica, Jadran d.d. Crikvenica, TZ otoka Krka, Lošinj Hotels & Villas i Cresanka d.d. Kvarner se predstavlja s ponudom čitave regije – od prirodnog i kulturnog bogatstva preko čistog mora i plaža do raznovrsnih mogućnosti smještaja, outdoor aktivnosti, nautičke ponude, bogate ponude zdravstvenog turizma kroz brend Kvarner Health & Wellbeing i eno-gastronomije objedinjene kroz brend Kvarner Gourmet & Food.

Posebno mjesto u zajedničkom predstavljanju Kvarnera ove godine dano je najavi grada Rijeke kao Europske prijestolnice kulture u 2020. godini. Tako je u sklopu zajedničkog štanda osmišljen i postavljen veliki vizual Rijeke kojim se ističe i najavljuje ova važna titula.

Turistička zajednica Kvarnera održala je i press konferenciju na temu zdravstvenog turizma i to u suradnji s Klasterom zdravstvenog turizma Kvarnera, Njemačkog zdravstvenog i wellness udruženja (Deutscher Medical Wellness Verband) i Klasterom zdravstvenog turizma Malezije (Malaysia Healthcare Travel Council) - zemlje partnera ovogodišnjeg ITB.

Predstavljen je pozitivan utjecaj boravka na Kvarneru na opće zdravlje gostiju, kao i na mogućnosti za razne tretmane - od korištenja klimatskih pogodnosti u tretmanima thalassoterapijama, aromaterapijama, plućnim rehabilitacijama i utjecaju na astmatična stanja i drugo, te o medicinskim tretmanima u klinikama.

Po završetku press konferencije, TZ Kvarnera na svom štandu priredila je „Cheese & Wine“ prezentaciju i druženje za sudionike. To je bila prilika za suizlagače da uz degustaciju kvarnerske žlahtine i domaćeg sira ostvare direktne kontakte i razgovaraju sa stručnjacima i predstavnicima medija koji su sudjelovali na konferenciji, i na taj način dodatno predstave teme i atrakcije od interesa.

Direktorica Turističke zajednice Kvarnera dr.sc. Irena Peršić Živadinov istaknula je kako je njemačko tržište je za Kvarner i dalje jedno od najvažnijih tržišta, s kojeg je zadnjih 5 godina broj gostiju porastao za 35% a broj njihovih noćenja za čak 40%. "Tijekom turističke 2019. godine interes gostiju iz Njemačke za Kvarnerom neće jenjavati, tako nam bar pokazuju trenutne procjene i povratne informacije od partnera. Turistička zajednica Kvarnera je prema planu do sada odradila više od 10-ak sajamskih nastupa, i još nam ih nekoliko slijedi. Promocija kroz brojne marketinške aktivnosti je u tijeku, nastavljamo i s prihvatom studijskih grupa novinara, a po preporuci njemačkih partnera kreće se i u dodatnu ciljanu medijsku kampanju kako bi se pojačala vidljivost regije Kvarner na njemačkom tržištu."

Župan Zlatko Komadina, predsjednik Turističke zajednice Kvarnera naglasio je potencijal zdravstvenog turizma: "Primorsko-goranska županija jako je puno učinila na razvoju i brendiranju zdravstvenog turizma kao jednog od najbrže rastućih sektora turističke ponude. Upravo je naša Županija prva u Republici Hrvatskoj još 2014. godine pokrenula osnivanje Klastera zdravstvenog turizma Kvarnera u kojem su članice i sve županijske zdravstvene ustanove. Želimo da kvarnerski turizam zdravlja bude ono po čemu će regija biti prepoznata. Veliki potencijal, zatim naša tradicija kao i kvaliteta zdravstvenih ustanova, u prvom redu naših thalassotherapija u koje smo kao osnivač puno uložili i doveli ih do razine europskog standarda, dovodi Kvarner u ulogu perjanice hrvatskog zdravstvenog i lječilišnog turizma."



 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
R&H
Manifestacije
Manifestacije ZAGREB Najavljen 7. Pink Day Festival

Najružičastiji vinski festival stiže 30. ožujka u Mimaru

R&H
Manifestacije
Manifestacije ZAGREB Festival svjetla Zagreb 2019.

Od 20. do 24. ožujka, u Zagrebu će se po treći put održati Festival svjetla koji će u povijesnoj jezgri ujediniti najmodernija...

R&H
Turizam
Turizam prekogranična suradnja Nova destinacija Srednjeg Dunava

Najbolja vina, sjajne delicije, vrhunska glazba, urbani festivali, aktivan odmor – to je tek dio bogate turističke ponude predstavljene...

R&H
Turizam
Turizam destinacijski menadžment Kreiranje motiva dolaska ključno je u turizmu

Gosti žele emociju, iskustvo i sjećanje, a ključni turistički proizvodi koji se danas traže vezani su uz kulturu, gastronomiju i...

R&H
Enogastro
Enogastro VINARIJA ASTORIA Mjehurići za svaku priliku

Oslanjajući se na stručnost i vještine te iskustvo svog visokoprofesionalnog osoblja, Astoria vina i prosecca danas se prodaju u više...

R&H
Oprema
Oprema Kärcher Čišćenje i njega tekstilnih površina počinje ispred ulaza

Ogledalo svakog hotela je uredan i čist eksterijer, a za savršenu sliku hotelskog objekta, tvrtka Kärcher nudi cjelovitu paletu...

R&H
Oprema
Oprema MIELE PROFESSIONAL Uvijek blistavo posuđe

Za postizanje besprijekorno blistavih čaša i pribora za jelo, perilice posuđa Miele Professional imaju poseban sustav za djelomičnu i...

R&H
Enogastro
Enogastro VINARIJA KUTJEVO Najraniji plasman Vrhunske graševine berbe 2018.

Kutjevo bilježi iznimno uspješne poslovne rezultate u 2018. godini s prodanih pet milijuna litara vina, a mlada Vrhunska graševina mogla...