Hrvatska se predstavlja na sajmu ITB u Berlinu
Hrvatska se predstavlja na sajmu ITB u Berlinu
  08.03.2019  |  15:33
Vrijeme čitanja: 3 min
Na vodećem međunarodnom stručnom sajmu turizma, ITB-u u Berlin koji ove godine traje od 6. do 10. ožujka, među više od 10.000 izlagača predstavlja se i hrvatska turistička ponuda

Hrvatska turistička zajednica i ove godine predstavlja hrvatsku turističku ponudu na 53. izdanju sajma ITB u Berlinu kojeg godišnje posjeti više od 150.000 posjetitelja. Procjenjuje se da se tijekom sajma ugovore poslovi vrijedni 7 milijardi eura.

U sklopu štanda HTZ-a na sajmu svoju ponudu predstavlja i 23 suizlagača među kojima su turističke zajednice Šibensko-kninske i Dubrovačko-neretvanske županije te gradova Dubrovnik i Zagreb, Klaster Slavonija te Croatia Airlines, Jadrolinija, ID Riva, Katarina line, Valamar, Maistra, Perfecta Travel, Aronda Adriana Travel, Aminess Hotels & Campsites (Laguna Novigrad), Plava Laguna, Abacus Tours, Liburnia Riviera hotels (Remisens), Arena Hospitality Group, Offshore Boote, Hotel&Restaurant Milan, Hotel CITTAR, Northern Sunshine Farms (H.Katarina) i Makarska Touristik.

Splitsko-dalmatinska županija ove se godine po prvi put predstavlja na samostalnom štandu u sklopu kojega će se brojnim partnerima predstaviti degustacijom autohtonih sireva, pršuta, vina te koktelom „Srce Jadrana“. Turistička zajednica Kvarnera, zajedno sa suizlagačima s područja Kvarnera (TZG Raba, TZO Lopar, TZG Crikvenica, Jadran d.d. Crikvenica, TZ otoka Krka, Lošinj Hotels & Villas i Cresanka d.d.) također samostalno predstavlja turističku ponudu regije.

Na sajmu sudjeluju i ministar turizma Gari Cappelli te direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

„Hrvatska je i dalje vrlo zanimljiva njemačkom tržištu te očekujemo turistički promet na razini prošle godine. Njemačka i Hrvatska su prijateljske zemlje, a posebno ističem ulaganja u RH koja iznose 3,2 milijarde eura u posljednjih desetak godina. Naš je cilj dodatno jačati međusobne odnose, a upravo će naša zemlja sljedeće godine biti partner najvećeg poljoprivrednog sajma „Zeleni tjedan“ koji se održava početkom 2020. u Berlinu. Bit će to prilika da zajedno u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede i HGK-om prezentiramo sve što hrvatsko selo proizvodi za hrvatski turizam – upravo to želimo osnažiti“, izjavio je ministar Cappelli.

„S obzirom na važnost sajma ITB, koji se u svjetskim okvirima pozicionirao kao jedna od najvažnijih turističkih burzi te s obzirom na važnost Njemačke kao najjačeg emitivnog tržišta hrvatskog turizma, nastup i predstavljanje naše ponude na ovome sajmu od iznimnog je značaja. Prema informacijama partnera s kojima smo do sada odradili sastanke pozicija Hrvatske na njemačkom tržištu je stabilna, prodaja aranžmana je sve intenzivnija, ali vrhunac prodaje tek nam predstoji. Naš je cilj ponavljanje rezultata iz prošle godine kada nas je posjetilo gotovo tri milijuna njemačkih turista koji su ostvarili više od 21 milijuna noćenja“, poručio je direktor Staničić.

Hrvatska se delegacija sastala s predstavnicima TUI-ja, FTI-ja te CNN-a. Ispred TUI-ja, lidera turističkog tržišta u Njemačkoj među turoperatorima, na sastanku je sudjelovao product manager Sven Görrissen, koji je naglasio da unatoč trenutno nešto usporenijoj prodaji hrvatskih aranžmana mjesta za paniku nema, već da je potrebno pratiti kretanja te po potrebi pravodobno reagirati. Na sastanku se razgovaralo i o projektu dovođenja 150 agenata za luksuzni turizam koji bi u rujnu ove godine trebali boraviti u Dubrovniku u suradnji s TUI-jevim turoperatorom za luksuzni segment Airtours. Razgovaralo se i o projektu predstavljanja kataloga TUI-a za predstavnike medija u Hrvatskoj u proljeće 2020. godine na kojem bi također sudjelovalo i oko 70 predstavnika medija iz Njemačke. 

Na sastanku s FTI-jem, četvrtom turoperatorskom grupacijom u Njemačkoj s prometom od 3 milijarde eura i 4,8 milijuna putnika, razgovaralo se o stanju bukinga koji je sve intenzivniji te suradnji na strateškim projektima. Hrvatska delegacija se susreće i s predstavnicima Condora, drugim najvećim njemačkim komercijalnim zrakoplovnim prijevoznikom po veličini flote i prevezenim putnicima kao i s predstavnicima partnera među kojima su Eurowings, Jet2, RSD i drugi.

Ministar Cappelli i direktor Staničić susreli su se i libanonskim ministrom turizma Avedisom Guidanianom koji je sa suradnicima posjetio hrvatski štand.

Održan sastanak glavnog tajnika Svjetske turističke organizacije i hrvatskog izaslanstva

Reorganizacija hrvatskog turističkog sustava prema načelima destinacijske menadžment organizacije je primjer za sve druge zemlje, apostrofirao je Zurab Pololikashvili, glavni tajnik Svjetske turističke organizacije (UNWTO), tijekom sastanka s državnim tajnikom Ministarstva turizma RH Tončijem Glavinom i glavnom savjetnicom ministra Barbarom Mesić, pozdravljajući zakone koji su u procesu donošenja, a kojima je cilj povećanje ukupne učinkovitosti sustava, posebno na regionalnoj i lokalnoj razini, te osiguranje preduvjeta za sustavnu provedbu poslova destinacijskog upravljanja.

Podsjetimo, riječ je o zakonima o turističkoj pristojbi i članarinama u turističkim zajednicama te Zakonu o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma čije bi se odredbe primjenjivale od 2020. godine kada Hrvatska predsjeda Vijećem EU. Upravo je 2020. godina, smatra Pololikashvili, idealna i da Hrvatska bude domaćin velikog investicijskog foruma o kojemu će više detalja biti poznato nakon svibnja ove godine. Tada će se, naime, glavni tajnik UNWTO-a, u Zagrebu sastati i s hrvatskim premijerom Andrejom Plenkovićem i ministrom turizma Garijem Cappellijem, i to tijekom konferencije Komisije za Europu, te dogovoriti realizaciju budućih aktivnosti.

- Pozdravljam ovakvu reorganizaciju sustava i volio bih Hrvatsku istaknuti kao primjer drugim zemljama koje svoje turističke organizacije još nisu uredile na takav način. Ovo je dobar primjer i rado ću ga koristiti u prezentaciji - naglasio je Zurab Pololikashvili, glavni tajnik Svjetske turističke organizacije.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Čitajte više
R&H
Manifestacije
Manifestacije ZAGREB Najavljen 7. Pink Day Festival

Najružičastiji vinski festival stiže 30. ožujka u Mimaru

R&H
Manifestacije
Manifestacije ZAGREB Festival svjetla Zagreb 2019.

Od 20. do 24. ožujka, u Zagrebu će se po treći put održati Festival svjetla koji će u povijesnoj jezgri ujediniti najmodernija...

R&H
Turizam
Turizam prekogranična suradnja Nova destinacija Srednjeg Dunava

Najbolja vina, sjajne delicije, vrhunska glazba, urbani festivali, aktivan odmor – to je tek dio bogate turističke ponude predstavljene...

R&H
Turizam
Turizam destinacijski menadžment Kreiranje motiva dolaska ključno je u turizmu

Gosti žele emociju, iskustvo i sjećanje, a ključni turistički proizvodi koji se danas traže vezani su uz kulturu, gastronomiju i...

R&H
Enogastro
Enogastro VINARIJA ASTORIA Mjehurići za svaku priliku

Oslanjajući se na stručnost i vještine te iskustvo svog visokoprofesionalnog osoblja, Astoria vina i prosecca danas se prodaju u više...

R&H
Oprema
Oprema Kärcher Čišćenje i njega tekstilnih površina počinje ispred ulaza

Ogledalo svakog hotela je uredan i čist eksterijer, a za savršenu sliku hotelskog objekta, tvrtka Kärcher nudi cjelovitu paletu...

R&H
Oprema
Oprema MIELE PROFESSIONAL Uvijek blistavo posuđe

Za postizanje besprijekorno blistavih čaša i pribora za jelo, perilice posuđa Miele Professional imaju poseban sustav za djelomičnu i...

R&H
Enogastro
Enogastro VINARIJA KUTJEVO Najraniji plasman Vrhunske graševine berbe 2018.

Kutjevo bilježi iznimno uspješne poslovne rezultate u 2018. godini s prodanih pet milijuna litara vina, a mlada Vrhunska graševina mogla...